22 juni, Fort Langley 2

22 juni 2016 - Fort Langley, Canada

22 juni, Fort Langley 2,
Vannacht maar een paar keer een trein gehoord, dat viel dus weer mee. En vandaag hebben we er ook maar enkele gehoord. Het is wel heel erg warm vandaag, zo’n 30 graden. We gaan weer naar de campingwinkel om daar buiten even een bakje koffie te drinken en de verhaaltjes en foto’s weer online te zetten. De koffie is wel goed, van Houtte met dubbel t. Lijkt wel een Nederlands tintje. Er is trouwens nog een Nederlands tintje, het toilet in de camper is van Thetford, die kennen we in Etten-Leur ook wel. We kunnen in de winkel ook een krant krijgen, The Provincial, voor niets. Het is dan wel de krant van zondag. Maar dat valt dan nog mee want in een aantal winkels moest je ook een oude krant gewoon betalen. In de kranten hier lees je nauwelijks buitenlands nieuws. Het zijn hele dikke kranten die voor minstens de helft vol staat met (Canadees) sportnieuws.
Na de koffie gaan we vast de eerste koffer inpakken, daar is het eigenlijk allemaal te warm voor nu, maar ja er zit niets anders op. Enige gasten vertrekken van de camping, maar er komen er ook weer wat bij. Het is vandaag trouwens best wel rustig.

We willen nu ook alvast de dames van MUNDISOL op de Leur bedanken voor het perfect regelen van de reis. Zoals altijd in het verleden overigens. Jullie hebben er best werk aan gehad maar taxi, vliegtuig, hotel camper en toebehoren, alles tot in de puntjes geregeld en we hebben er het volste vertrouwen in dat dat de komende dagen ook zo zal zijn. Mocht er nog eens een reis in het verschiet liggen dan zullen we zeker weer bij jullie aankloppen.

Blijft erg warm, wel wat meer bewolking. Op naar morgen en dan nog een stukje naar Vancouver en dan zit de trip er weer op. Wel jammer want je gaat wel wennen aan de rust in de natuurparken, anderzijds is het wel prettig weer richting huis te gaan.

1. Michaela:
    23 juni 2016
    Hoi hoi,weer enorm genoten van jullie verslagen,erg leuk om de dag mee te beginnen!Jammer dat het er weer bijna opzit maar toch nog even genieten van de laatste dagen.Groetjes van ons
  2. Tonny en Harry:
    23 juni 2016
    Weer genoten van jullie mooie verhalen en prachtige foto's .Al vast een goede reis terug.

Groetjes,

TonnyenHarry

Tonnyen
  3. J.van Tilborgh.:
    23 juni 2016
    Bedankt voor de leuke reis verhalen .Best wel spannend denk ik ,die grote afstanden door die natuurgebieden. Groetjes.
  4. Faas en tina:
    23 juni 2016
    Jammer dat de reis er weer bijna opzit, we zullen de verslagen missen.
    Goede terug reis en tot ziens thuis.
  5. Jettie:
    23 juni 2016
    We willen allemaal graag het nieuws bijhouden, maar het is 'n stuk ontspannender om alleen over het sportnieuws heen te kijken en het wereldnieuws even buiten te laten.
    Komt wel weer als je in Nederland terug bent.
    Leuk dat treintje, echt zo'n nostalgisch geluid.