Clearwater KOA camping 2

11 juni 2016 - Clearwater, Canada

11 juni Clearwater KOA

Vandaag wordt het een mooie dag, het is al snel zo’n 22 graden met af en toe een frisse wind. Vandaag gaan we wat wasjes doe in de wasruimte. Hierin staan enige moderne industriële wasmachines en drogers. Werkt prima. Ook gaan we eens gemakkelijk douchen want dat gaat in de camper wel maar is toch een wat krappe ruimte. Verder doen we rustig aan. Wel onze schoonwatertank weer leeggepompt en gevuld want het water ruikt nog steeds en we gebruiken het nog niet voor consumptie. Gisteren heb ik ook nog naar Canadream gebeld hiervoor. Dat had ik beloofd als de tank ververst was. Heb het bericht doorgegeven dat het water bij de eerste keer aftappen olie en zeepachtig was, het schuimde wat en bleef ook wat tegen de wasbak plakken. Ook gezegd dat het nu nog steeds wat stonk en dat we nu steeds drinkwater gekocht hadden. Als we straks terug zijn wordt de inkoop van het drinkwater vergoed aldus de mevrouw. Vandaag ook het oliepeil gecontroleerd, dat wordt gevraagd zo nu te dan te doen.

De camping liep vanmorgen snel leeg, er stond trouwens niet zo veel. In de loop van de middag komen er weer enkele bij. Nog steeds heel lekker weer met af en toe een wolk. Morgen gaan we het Wells Gray park in en hebben we weer geen bereik van telefoon en internet. Dus de berichten zullen dan weer even op zich laten wachten.

1. Michaela:
    12 juni 2016
    Mooi om te kunnen lezen wat jullie allemaal zien en meemaken daar in het verre canada.Mooie foto's!!Nog heel veel plezier.groetjes michaela
  2. Jaap:
    12 juni 2016
    Het heeft nog heel wat voeten in aarde om gewoon te bellen. Jullie zijn er maar druk mee. Gelukkig hebben jullie de tijd. Maar de natuur die jullie daar zien en voor ons fotograferen vergoedt veel. Wij genieten mee van de verhalen.
    Groetjes, Marianna en Jaap
  3. Monique:
    12 juni 2016
    Leuk om alles te lezen en te zien via de foto's. Groetjes Monique.
  4. Tonny en Harry:
    12 juni 2016
    Toch netjes van Canadream dat ze het gekochte drinkwater vergoeden. Goeie reis en veel plezier.

Groetjes,

Harry en Toony
  5. Jettie:
    16 juni 2016
    Vandaag is het de 16e, hoop gauw weer iets te lezen van jullie.
    Liefs van Willem en mij